بازی ps5 ، ps4 شگفت انگیز Mortal Kombat 12 بازگشت Reiko را خواهد دید

بازی ps5 ، ps4 شگفت انگیز Mortal Kombat 12 بازگشت Reiko را خواهد دید

 Reiko همیشه مرموز ممکن است یکی از برجسته ترین یا محبوب ترین شخصیت های Mortal Kombat نباشد، اما هنوز هم جایگاه ویژه ای در قلب طرفداران این سری دارد و این احتمال وجود دارد که او در بازی بعدی بازگردد.

 

همانطور که در Reddit مشاهده شد، r00r -  یک افشاگر برجسته Mortal Kombat در انجمن‌های GameFAQ قبل از راه‌اندازی Mortal Kombat 11   اخیراً با یک پیام بسیار مرموز دوباره ظاهر شد که به نظر می‌رسید بازگشت Reiko در Mortal Kombat 12 را "تأیید می‌کند".

قبل از پایان پیام "سال آینده می بینمت".

 

ریکو برای اولین بار در سال 1997 در Mortal Kombat 4 ظاهر شد، و اگرچه در چندین قسمت اخیر این مجموعه ظاهر شد، آخرین باری که در فهرست یک بازی با هر ظرفیت قابل توجهی حضور داشت، در Mortal Kombat: Armageddon در سال 2006 بود. اگر او واقعاً برمی گردد، جالب است که ببینیم استودیو NetherRealm چگونه با آن برخورد می کند.

 

این واقعیت که به نظر می‌رسد افشاکننده نشان می‌دهد که Mortal Kombat 12 سال آینده عرضه خواهد شد نیز جالب است، به‌ویژه که افشای اخیر به شدت همین موضوع را نشان می‌دهد. ، NetherRealm البته، همچنان صمیمانه باقی مانده است، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا جزئیات مشخصی داشته باشیم. با این حال، با ما همراه باشید، و ما شما را در جریان هر گونه اطلاعات جدیدی که به دستمان می رسد، قرار خواهیم داد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/1f7b

خبرنامه بازی ها

گالری